Lucia!


Det va ett tag sedan sist. Jag har varit magsjuk och sedan har det blivit jobb, mamma och jag va en tur till Karlstad i veckan och handlade julklappar och så har det varit luciafirande och julbord med A:s jobb i helgen. Man får inte lägga ut bilder på andras barn så jag kan inte visa några bilder från barnens luciatåg. Jag försökte ta några bilder på barnen hemma istället och man kan inte göra något annat än att skratta åt resultatet. Jag är så glad att jag valde att inte ta några julkort i år för det är ett omöjligt uppdrag just nu. Vi får vänta tills nästa år när Thilde kan stå still. Så här blev korten ;-)
Titta på mamma sa jag här. Nej, tänker Thilde och går iväg :P
Theodor spexar 
Nu ger jag upp. Bättre än så här blev det inte. Sedan tog vi lussefika som jag lovat gofisen:
Så här glad kan man vara.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Du har i alla fall några kort till familjealbumet som visar hur det är att fotografera barn. Mormor tycker de var kul. Det visar precis hur barnen beter sig i denna ålder.

2015-12-13 @ 17:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0