Klåfingrig!


Thilde är mera klåfingrig än vad gofisen va i samma ålder. Hon är expert på att komma åt saker och tar allt i sin väg :P 
Igår fick hon sitta i gåstolen efter frukost och detta hade hon lyckats med när gofisen och jag åt frukost:
Hon hade rensat alla filmerna i lådan. Nu är det verkligen hög tid att plocka undan saker som kan vara farliga för henne för det ska ju smakas på allt man kommit över :P

Igår handlade jag när gofisen va på dagis. Gofisa behövde påfyllning med gröt och välling så nu gick vi upp ett steg till åtta månader. Hon blev åtta månader på julafton och närmar sig nu nio månader. Hon visar inga tendenser till att börja krypa än (skönt nog). Ingen tand har hon fått heller, lite förvånande tycker jag nog att det är eftersom gofisen hade fyra tänder vid hennes ålder redan. Jag trodde att syskonen skulle vara någorlunda lika.


Idag har jag en fruktansvärd träningsvärk efter skidpasset i tisdags. Det är främst i ljumsken som jag alltid får träningsvärk nuförtiden vid första längdskid- eller rullskidpasset :P jag åkte nästan en mil och det va fina skidspår. Nu jobbar jag imorgon och på lördag men på söndag tänkte jag åka skidor igen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0