Måndag!


Nu räknar jag ner tills A är klar i Sarpsborg, två veckor är det kvar nu att vara ensam med barnen. Idag ska vi försöka hitta på något då gofisen inte är på dagis på måndagar. Jag tänkte kanske längdskidor eller skridskor. Gofisen stod för första gången på ett par skridskor igår:
Det va inte så lätt för honom men övning ger färdighet :-) han fick skridskorna i julklapp av mormor och morfar. 

Igår tog vi en promenad hela familjen (barnen i barnvagnarna) till mormor och morfar. Då blev mamma och jag surfandes framför paddan för att kolla på tyger till en ettårsklänning till gofisa. Jag såg två rätt söta tyger men när jag kom hem mms:a mamma mig en bild på ett annat tyg som hon hittat som jag tror är bäst hittills:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0