Paket!

 
Igår fick jag dessa roliga sms:
Dessa två paket har jag hämtat ut idag. Jag har beställt en vinteroverall på rea till gofisen till nästa vinter, två ergonomiska skedar, en spillfri mugg med handtag och ett påslakanset till gofisa från Jollyroom. Från Panduro har jag beställt två olika blommiga Tildatyger som behövdes till lapptäcket jag ska sy och även enfärgat rosa bomullstyg. 
 
Den turkosa overallen hann ta slut innan jag hann beställa. Därför blev det en marinblå istället. Synd då turkos overall med rosa mössa hade blivit perfekt för gofisa att ärva sen. Gillar den färgblandningen. Marinblått och rött får duga.
Spillfri mugg
Vi har fått kritik för att vi aldrig lät gofisen kladda och pröva äta själv med sked och med händerna som bebis. Han har varit rädd för att bli kladdig eller lortig om händerna på dagis. Detta ska tydligen bero på att vi aldrig lät honom kladda. Nu har det dock blivit bättre enligt personalen.  Nu ska gofisa få börja kladda iaf :P Skedar av märket "babybjörn" kan det bli bättre? Man kan ju vända på det också att egentligen är det väl en bra egenskap att inte vilja gå omkring som en lortgris utan vara renslig av sig ;-)
 Nu är det snart dags att ta bort babynestet och börja sova i spjälsängen för gofisa. Detta söta påslakanset ska hon få sova i.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0