Planer!


Nu har jag så mkt jag planerar att göra men det är svårt att hinna få tid. Idag har jag jobbat hela dagen och A åkte på jobb imorse så nu är jag gräsänka igen. Bara fyra veckor kvar dock på veckopendlandet. Jag tackade ja till att jobba idag innan vi visste om att A skulle jobba så långt borta därför har jag haft barnvakt idag. Gofisen hos morfar och gofisa hos farmor. Nu har jag jobbat mina sju dagar så får vi se när det blir nästa gång...

I alla fall så har jag tänkt att måla tripp trappstolen vit. Sedan har jag planer på att sy två olika filtar i lappteknik. En större att ha på golvet för gofisa att vara på och en mindre till barnvagnen. Som baksida till filtarna beställde jag igår minkytyg i ljusrosa som är supermjukt:

Ett par shorts till gofisa med volanger på vill jag också sy som jag såg på instagram:
Shortsen är gjorda av mejamii design. Jag hittade ett mönster på shorts i en av mammas Ottobretidningar till det:
Shortsen fast med volanger som bilden ovanför denna. Tänk vad gulligt på gofisa :-) 

Jag påbörjade lite igår kväll men blev dock avbruten när jag nyss kommit igång av en gofisa som inte ville sova :P så jag får nog se allt som långtidsprojekt. Det är ju ett tag kvar tills sommaren så shortsen är det ingen panik. Tyg har jag och det kommer även att sys på en spets mellan volangerna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0