Pyssel!

 
Det är så skönt när barnen somnat på kvällen, speciellt på måndagar och speciellt de senaste 6 veckorna när A varit borta och jag får sköta allt själv. På måndagar blir det ingen paus då gofisen inte får vara på dagis. Därför känns det extra skönt på kvällen när de somnat och jag får lite egentid med lugn och ro. Ikväll gick nattning relativ snabbt också (30 min istället för 1,5 timme) så jag missade bara 10 min av idrottsgalan. Framför tv:n klädde jag om två barnmatsburkar med tyg och spets. Jag tänkte ha dem på barnens rum att förvara pennor i men innan dess ska jag ställa sugrör i burkarna på barnens födelsedagskalas:

Dessa sugrör ska införskaffas till födelsedagskalaset:
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0