Snö!


Oj, vad mkt snö vi fått här hemma. Det har snöat varje dag denna vecka. Pappa har varit snäll och skottat åt mig. Det gick himla trögt att gå med barnvagnen idag i snön. Gångbanorna hade inte hunnit plogats så rundan på 10 km tog 15 min längre idag. Tur vi har en terrängvagn med riktigt grova däck. Våran Brio Spin som är en sulky med svängbara hjul fram hade nog inte orkat idag. Något som irriterade mig idag va att min iPhone la av när vi va ute på promenaden trots bara en minusgrad. Direkt det blir på minussidan så fungerar den inte när man varit ute en längre tid. Åker man och handlar tex så fungerar den utmärkt eftersom då vistas man ju utomhus en kortare tid men för mig som går långpromenader på minst en timme så stänger den av sig. Andreas släkting har t o m bytt telefon pga detta då de åker skoter och då är det inte direkt skoj om telefon lägger av när man är ute på ett fjäll ifall det skulle hända något. Det är en kontorstelefon säger han. Annars är jag mkt nöjd med telefonen jag haft i 2,5 år. Enda nackdelen anser jag är just detta. 

Barnen sover och jag kollar på barnkläder på nätet. Tänkte införskaffa lite till gofisa i stl. 80 att växa i. Än så länge passar 74 utmärkt och går nog ett tag till men det finns så mkt fint på bl.a Lindex, HM, Kappahl och Next. 
Lite godbitar från Newbies vårkollektion:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0