Bad!

 
Det känns verkligen av att gofisen inte går på dagis. Han klättrar på väggarna här hemma och kan inte underhålla sig själv. Han frågar efter kompisar och dagis varje dag så istället blir det jag som underhåller honom i den mån det går. Därför hinns inte hemmet med känns det som. När Thilde sover middag så passar jag på att hitta på något med Theo fast jag egentligen behöver plocka här hemma som att tvätta, laga mat, vattna blommor, stryka tvätt. Det blir kvällsgöra istället och så äter vi mest matlådor eller snabblagat på dagen. 
 
Det är ju så fint sommarväder nu så idag åkte vi till mormor och morfar fast de jobbade och lånade deras pool. Det är fullt upp att hålla koll på bägge, speciellt när de är i olika faser men vi lyckades. Dock inget att rekommendera att åka och bada med två barn själv om inte bägge två är i samma fas förstås, vilket barnen antagligen kommer att vara nästa sommar. Vi satt i gummibåten och rodde i poolenbåde gofisen och jag när gofisa sov middag. Den blev lite baktung haha men båten sjönk inte så det fungerade :-)
Gofisa älskar att bada och det var premiär för henne utomhus och hon älskade det med :-) gofisen skrek som en stucken gris de första två åren när han skulle bada :P 
Här i hennes första baddräkt från Kappahl
 

Anna och Conrad kom förbi när hon slutat jobba en stund innan vi skulle åka hem och det blev genast mkt lättare :-) 
Jag lägger inte ut några bikinibilder men Anna busade med Thilde i poolen och hon tjöt av skratt :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0