Egentid!


Jag vet inte när detta hände senast att jag varit helt ensam i hemmet? Enda gången jag är ensam annars är när jag tränar. Även om jag skulle sakna min familj om det skulle bli mer än en kväll i min ensamhet så njuter jag av denna eftermiddag/ kväll helt själv :-) kontrasterna förgyller. Eftersom jag jobbat idag kunde jag inte följa med på släktträffen som A och barnen är iväg på. De kommer hem sent ikväll. Vad väljer man då att spendera sin tid? Jag har faktiskt inte gjort så mycket utan bara tagit det lugnt och lagat en paj i lugn och ro och inte stressat någonting. Inget tjat och att inte bli avbruten kan man inte ta förgivet som småbarnsförälder så därför är det extra skönt att ha denna stund för mig själv och ladda batterierna lite grann. Träningen har även samma funktion för mig. 

Ha en fin kväll!

Min gofisar som jag redan börjar sakna efter att inte ha träffat dem sedan imorse:
Gofisen vill vara liten ibland och lånar lillasysters napp.

En gammal selfie på mig i min favoritklänning från halens:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0