Träning!


Denna vecka har det blivit mkt träning för min del. Jag är tvungen att snabbt öka på långpassen på rullskidor nu för att se om fot och rygg håller och det börjar närma sig 22:a augusti. Då är planen att jag ska åka en tävling på rullskidor i Trollhättan på 48 km som är seedningsgrundande för Vasaloppet. Jag har inte anmält mig än eftersom jag inte är helt säker på om kroppen håller. I veckan har jag åkt längsta passet i år på 33 km. Jag fick låna A:s pulsklocka som har GPS:
 På söndag ska jag pröva att öka på ännu mer. Nu ska jag passa på att duscha då Thilde sover middag. När A kommer hem från jobbet så sticker jag iväg och jobbar några timmar och så jobbar jag även imorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0