Ryggont!


De senaste två månaderna har jag börjat få ont i ryggen igen efter att ha varit bra sedan Thilde va två månader och det beror på att Thilde är så tung att bära. När hon närmade sig tio kg så frestade det tydligen på min rygg. Hon går ju inte heller så då måste jag bära henne och det blir extra mycket med andra barnet då jag är mkt mer aktiv och  ska tex iväg till dagis och lämna och hämta. Idag är min rygg riktigt dålig så jag har frågat svärmor om hon kan hämta gofisen på dagis och det skulle hon göra. Min rygg behöver vila men tyvärr går det inte fullt ut med en bebis och min bebis är dessutom extra tung. Nu får gofisa snart lära sig att gå annars sätter jag henne på diet (skämtar såklart) ;-) egentligen borde jag gå ut och gå idag för ryggen men idag har det strålat ut i knät från ryggen så det är inte så roligt att ha ont i både rygg och knä så jag tänker lägga mig i sängen när A kommer hem så får han ta hand om barnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0