Tredagarsfeber?


Idag är gofisa feberfri men är fortfarande inte helt pigg. Igår va en jobbig dag för gofisa så A ställde in fiskandet han tänkt göra igår för en blev tvungen att sitta med gofisa hela tiden då hon var så ledsen så det hade inte gått att vara själv igår kväll. Idag är hon mkt piggare och kan vara på golvet korta stunder utan att bli ledsen och har ätit för första gången sedan i söndags. Lite smörgås och yoghurt gick ner och så fick hon smaka lite av min piggelin när gofisen och jag firade in sommarlovet. 

Hon hade lite utslag på magen idag men jag vet inte om det är av värmen eller om det är tredagarsfebern hon haft? 

Nu har min prins gått på sommarlov och är nu ledig till 10:e augusti:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0