Hemma igen!

 
Vi kom hem igår eftermiddag från vår kryssning till Kiel utvilade. Vi orkade mindre än pensionärerna på båten. Vi la oss tidigt på kvällarna och vilade även en stund på dagen både på fredag och lördag. Barnen sliter ut oss :P så skönt att få sova tills man vaknar. Barnen hade vaknat som vanligt runt 6-tiden så jag tror att mormor och morfar va rätt trötta efter en hel helg med barnen. 
Det blev en del shoppat, bla presenter till barnen. Kläder till både mig och A och alkohol. Jag köpte mest vin och A mest öl.
Gofisen fick ett pussel, roliga sugrör och foppatofflor (fejk såklart).
En mimmiryggsäck till gofisa och sommarkläder:
 

Kläder till mig:
Byxor
Topp och en vårjacka:
Kläderna är snyggare än de ser ut på bilderna tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0