Lugnt!

 
Idag har det varit en lugn dag för oss då farmor hämtade gofisen på dagis och han fick följa med henne hem och Thilde sover nu sin andra lur för idag. Vi tog en långpromenad på förmiddagen på 10 km så Dolly har vilat hela eftermiddagen. Jag har haft träningsvärk och skavsår i snart två veckor nu då jag börjat träna igen efter sjukdomsuppehållen. Det har blivit nya rörelser för obefintliga muskler men nu är jag på G. Jag har ett mål om ca ett år och några delmål på vägen. Ikväll ska jag föranmäla mig till Vasaloppet nästa år. Funderar på att även åka tjejvasan när jag ändå kommer vara relativt bra tränad. Då har jag åtta dagar på mig att återhämta mig till Vasaloppet. Men det avvaktar jag med att anmäla mig till utan Vasaloppet är huvudmålet....
 
Jag fick en beställning av en kollega förra veckan på en mössa till hennes barnbarn som jag sydde klart nyss:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0