Uppsala!

 
Idag blev det jobb 8.45-18 och imorgon drar jag till Uppsala och hälsar på Åsa och Elin som bor där. Sara kommer upp från Sthlm så det ska bli skoj :-) dessutom barnfri åker jag denna gång. Nu hoppas jag bara inte att det blir halka och snö.... Nu håller jag på att packa och det viktigaste är nu klart, nämligen matsäcken ;-)
Undrar om jag klarar den 40 mil långa resan på detta, haha. 
 
På söndag åker jag förbi och hälsar på Anna-Lena innan jag åker hemåt igen. Synd att det blir så kort tid i Uppsala bara. Önskar jag kunde vara där lite längre. Nostalgi blir det när jag kommer dit. Uppsala kommer alltid vara den staden i Sverige som ligger mig varmast om hjärtat. Kommer att sakna mina gofisar här hemma men de får det bra hemma med sin pappa.
 
Kvällens gofisar:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0