Kaotiskt!

 
Sitter och väljer ut bilder jag ska framkalla. Det är strax ett år sedan jag framkallade sist så det finns en del att gå igenom. Fastnade vid denna bild som är så komisk. Det var inte en lätt sommar kan jag säga. Gofisen behövde aktiveras då han hade semester från dagis och jag ammade och ammade och gofisa var sällan nöjd. Här åker gofisen, gofisa, jag, Maria och Charlie och badar. Det var kaos så vi fick åka hem till slut då gofisen ville såklart bada men ingen kunde bada med honom och jag ville inte att han skulle bada själv.. Jag blev fast i ammandet och Maria var tvungen att hålla koll på Charlie då han grävde och grävde så det spröt sand på mig och Thilde. Vi hade inte räknat med denna situation utan hade hoppats att Thilde skulle sova middag i vagnen så att jag kunde bada med gofisen. Han fick ju fika iaf på stranden gofisen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0