Shorts!


Är lätt förkyld igen men inte någon hosta eller halsont så förhoppningsvis kan jag snart träna igen. Det blev inga promenader denna vecka när gofisen varit på dagis och då passade jag på att sy när gofisa sov middag (borde ha städat istället :O) det blev två par shorts i trikåtyg till gofisa. Prövade dem efter hon vaknat och de passade bra. Ottobremönstren är små i storlek så jag ritade av storlek 92 i bredd och 86 i längd då gofisa är knubbig :-) och det finns marginal att växa i:

Dessa sydde jag för flera månader sedan men har glömt att visa:

Nu får det bli en varm sommar så vi får användning för sommarkläderna jag sytt och köpt :-)
Bland annat har jag köpt dessa bodys på next:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0