Feberfri!


Idag har gofisa varit feberfri så imorgon blir det jobb igen. Det ska bli skönt att få jobba för det har varit en intensiv dag med bägge barnen hemma. Det är tre gånger så jobbigt att ha bägge barnen mot att enbart ha en hemma som tex igår. Ljudnivån bli högre och Theodor retar Thilde som skriker och gråter. Thilde gnäller för minsta lilla. Jag blir tokig på dem och känner för att gå ut genom dörren ibland. Tror jag ska önska att få jobba varje dag nästa schemaperiod men kortare dagar istället om det går att få till....
Igår sydde jag en hel del på gofisas julklänning när jag vab:ade. Jag jobbar så mycket i december så det va lika bra att den blev klar långt i förväg. Idag sydde jag klart det sista. Tyvärr är det mörkt ute nu så bilderna blev inte de bästa men så här blev resultatet:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0