God natt!


Hoppas denna natt blir bättre för i natt tog det verkligen priset. Snart funderar jag på att kontakta BVC och få råd hur vi ska ta oss till. Är det en fas hon går igenom? För inatt vaknade hon ca 10 gånger i timmen och grät. A och jag växlade om så vi är utslitna bägge två. Efter att ha tröstat henne somnade hon om men vaknade igen 5-10 minuter senare. På dagen är hon som vanligt men sover såklart länge mitt på dagen. En utav personalen på Thildes avdelning trodde att hon går igenom en fas där det händer mkt utvecklingsmässigt och talet håller på att komma igång nu så har nog mkt att bearbeta på nätterna. Hoppas att det är förklaringen. Jag överlever inte att jobba imorgon om denna natt blir densamma så då sjukskriver jag mig har jag bestämt mig för. Mina föräldrar har erbjudit sig att ta Thilde en natt per vecka om detta fortsätter. Hon verkar ju må bra annars så jag är egentligen inte orolig för Thildes del utan mer för mig själv och A hur vi ska orkar mer. Tur jag har sådana föräldrar som alltid ställer upp. Vem vet det kanske släpper snart? Sju veckor börjar kännas av så det vore uppskattat.  Högst upp på önskelistan vore att få sova framöver :-)

Då va födelsedagspresenten till min bättre hälft klar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0