Helt förstörd!


Nu snart orkar jag inte det här något mer. Jag klarar inte av att få sova så här lite när man ska jobba och träna. Det är varje natt som Thilde vaknar och håller mig vaken. Hon vill inte somna om. Vi testar nya metoder för att försöka bryta det här men än så länge har vi inte kommit på något som fungerar. Det kan ju vara så många orsaker till att hon vaknar men varför kan hon bara inte somna om utan ska vara vaken 1-2 timmar? :P förstår inte hur hon kan vara så pigg ändå och att hon inte somnar på dagis före lunch. Ändå sover hon inte extremt länge på dagen utan det brukar vara 1-1,5,timme.... Idag ska jag fråga dagis om de får vara där tills A hämtar efter jobbet så ska jag vara hemma själv och sova idag för att ha en chans att orka jobba torsdag-lördag. Önskar inget hellre att hon ska börja sova hela nätter nu. I natt har jag varit desperat "snälla Thilde sov nu" har jag bett henne men utan resultat såklart. Anledningen till att jag varit extra känslig i natt beror på att jag börjat få halsont och sömn påverkar ju utfallet på förkylningen. I natt va hon vaken 23.30-1.30 och sedan vaknade hon kl. 5. A åker på jobb 5.30 så då va det bara för mig att vakna till och ta över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0