Vab!


Inatt kom febern efter gofisas vaccination mot mässlingen, påssjuka och röda hund. Hon har varit så ledsen och gnällig idag. Hon har sovit middag två gånger idag eftersom hon varit vaken tre timmar i natt. Eftersom A ligger på plus när det gäller att vab:a i höst så var det ett självklart val att jag skulle stanna hemma idag och därmed fick jag ta nattpasset :P Gofisa är vaken med mig just nu medan resten av familjen sover. Hon har fått Ipren och så vaknade hon kl. 19 efter andra middagssovandet så nu är hon pigg och på bra humör :-) vi får se hur länge hon blir vaken ikväll. Hon har krånglat rejält med sömnen i tre veckor nu så jag håller tummarna att hon sover bra i natt. Imorgon är jag ledig ändå på schemat så hoppas jag att hon kan vara på dagis torsdag och fredag denna vecka. 
En alldeles färsk bild på mitt hjärta:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0