Snart hälga!


Nu är snart denna mardrömsvecka över. Bara morgondagen kvar. Jag har jobbat så extremt långa dagar och inte en ledig dag denna vecka. Det blev t o m mer än 50 timmar denna vecka. Andreas har jobbat kväll så utan våra föräldrar har inte detta gått. Jag blev sjuk onsdag kväll och hade lite feber igår och är fortfarande väldigt tjock i halsen och snuvig. Hade inte samvete att sjukskriva  mig då det varit brist på personal denna vecka så jag har gått på Ipren och jobbat ändå. Nu mår jag lite bättre iaf :-) Barnen är sjuka igen men vi klarade det utan vab då A flexade två timmar igår. Sedan kom svärmor och passade en stund och sedan avlöste mina föräldrar tills jag kom hem på kvällen. Idag va A ledig då det är kvällsvecka så då kunde barnen vara hemma ändå. 

Imorgon ska vi ha middagsgäster här hemma och jag ska bjuda på tårta efter middagen. Trodde in i det längsta att jag skulle baka en tårta men det är bara att inse att tiden inte räckte till. Det fanns inte ens tid att handla ingredienser så nu har jag beställt en till imorgon som jag såg i ett reklamblad från Pekås som verkade god, nämligen chokladtårta :D 

Ikväll kom jag hem i rimlig tid, redan vid 18.30 :P så då passade jag på att ta ikapp lite tid med mina barn. Gofisa har börjat med lite mer ord och nu har också balansen blivit stabilare så hon går mkt bättre nu. Jag frågade "var är Thildes skor" då hämtade hon sina skor och höll dem i handen när hon gick och sa sko sko sko sko, lilla hjärtat <3.
Bilder från i söndags:

Blekfisen och brunfisen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0