9/9 2015


Denna dag måste antecknas i gofisas bok då det var idag som släppet kom. Nu kan vi säga att hon går. Tyvärr missade jag denna stora dag då det var på dagis hon tog stegen. Hon gick ca 25 meter i ett sträck utomhus. Gofisa som bara tagit två-tre steg hemma och sedan satt sig på rumpan när hon insett att ingen håller i hennes hand. Vi förstod att det skulle bli så att hon skulle lära sig på en gång att ta många steg eftersom hon haft balansen länge nu men inte vågat och när hon väl vågar så inser hon hur roligt det är. A fick även se henne gå här hemma på eftermiddagen men hon blev så trött av alla steg hon tagit idag så hon somnade redan kl. 18 innan jag kommit hem från jobbet. Det ska bli spännande att få se imorgon :-) å, vad jag önskat att jag fått vara med och se detta idag...

Efter nattning av gofisen ikväll åkte jag iväg och handlade på Toria och hittade en nyhet i chokladhyllan som måste testas. Det blir min tröst ikväll😢
Måste lägga till i efterhand att chokladen var supergod och rekommenderas varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0