Förkylningsblåsor!

 
Ringde 1177 imorse och de hänvisade mig till VC då hon jag pratade med misstänkte Herpesinfektion och då ska man till sjukvården första gången det bryter ut. Fick en återbudstid idag redan vid 11 och det var inga herpesblåsor gofisa hade utan det var förkylningsblåsor så inget att göra än att låta tiden läka. Jag tycker ändå att hon är piggare idag. Febern har släppt och hon åt en halv smörgås imorse så aptiten börjar komma tillbaka. Utslagen på ben och rumpa har minskat rejält men hon är fortfarande grinig och inte på topp än. Läkaren tyckte att hon kunde vara hemma ett tag till så hon piggnar till så imorgon blir det A.s tur att VAB:a då jag måste iväg imorgon då jag ska jobba på ett annat apotek...
 
Ikväll kommer min älskade gofis hem. Han har aldrig varit borta så länge från sina föräldrar. Jag saknar honom så mkt och inser mer än någonsin att det allra viktigaste i livet är mina barn. 
Spindelmannen 
Gofisa har alltid älskat att bada medan för gofisen har det växt fram att tycka om det från gallskrik till att fråga om "får jag bada". Det har varit en process på ca tre år :P men nu flyter det på bra med badandet av barnen.  Nu har han fått bada av sig rejält i Turkiet dessutom.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0