Helg!


Denna helg är jag ledig så det är skönt att inte behöva åka iväg på jobb trots att det inte är full dag :-) igår hade vi vår årliga tradition med Frida och Kristian och åt surströmming. Det smakar inte som det luktar som tur är. Det är rätt gott med surströmming när man har mycket tillbehör till. 
Gofisen har sovit hos sin mormor och morfar i natt och nu är A iväg och jobbar lite extra så Thilde och jag har lite egentid. Idag ska jag åka skidor på snö i tunneln för första gången på flera år som jag åker där. Förkylningen blev inte så allvarlig så känner att jag kan börja träna igen nu.
Stl. 80 är nästan urväxt nu så nu åker plaggen fram i stl. 86 

Resultatet från alliansloppet stod i NWT i veckan:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0