Marten!


Då va martenshelga slut för detta år. Det är höjdpunkten på hela året för gofisen. Han blev nästan deprimerad igår när det var sista dagen då han måste vänta ett helt år till nästa gång. Det blev många karuseller, en heliumballong och en leksak fick han eller köpte han. Han har sparat ihop pengar under hela året till marten så han betalade en del själv. Han har dock inte begrepp om hur långt pengarna räcker men det är nog nyttigt ändå att han får hushålla lite och se att det inte finns obegränsat med pengar utan de tar slut när man köper många biljetter 😜. Detta år har gofisen tuffat till sig och åkte de flesta karusellerna själv. Det var enbart masken som han fick sällskap i av en vuxen. Han drogs till de lite tuffare barnkarusellerna i år. Han åkte t o m lilla pariserhjulet själv men då ångrade jag mig nästan och blev orolig men det behövde jag inte bli för han satt still hela tiden och var inte rädd. Min stora prins:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0