Söndag!


Det har varit en stressig andra halva av denna vecka och idag har mycket tid gått åt för att allt ska flyta på till veckan. Det har varit ett pusslande för att få denna vecka att gå ihop. Jag jobbar närmre 50 timmar och A jobbar kväll så vi har fått tagit hjälp av mina föräldrar för att det ens ska gå. Dessutom föräldramöte på torsdag som vi får se om jag hinner till. Matlådor är därför ett måste för det blir sen middag ändå för barnen så att då börja laga mat när jag kommer hem är inget alternativ. Jag har därför lagat mat idag, tagit reda på tvätt, packat dagisväskorna etc. Igår veckohandlade jag mat så allt finns hemma till veckan. Dessutom hann jag träna och sy en kudde med gofisen och göra klart en beställning. Med andra ord ingen dötid idag. Jag har ju inte hunnit umgås med gofisen så mkt på senaste tiden så i fredags kväll bakade vi kladdkaka till helgfikat. Igår fick han följa med och veckohandla och idag fick han sy sin "tågkudde". Han har pratat länge på att han vill sy och när han va utomlands kom tyget jag beställt med tågmotiv. Han blev mkt stolt över den och sover på den i natt....En kollega till mig beställde en barvagnsmobil som hon ska ge bort i present. Egentligen har jag inte tid men nu va jag ledig i tisdags och vab:a i onsdags så då passade jag på och ikväll avslutade jag det sista.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0