Vinteroverall!

 
Igår kväll hittade jag en sida som heter outnorth.se som reade ut Didrikson vinteroverall till halva priset och det fanns dessutom bara kvar i stl. 80 som jag ville ha. Didriksson är ju så stora i storleken så 80 motsvarar ca 86. Jag har lagt bud på flera på tradera men missat tidpunkten då aktionen gått ut och overallerna brukar sluta på 300-400 kr plus frakt och denna gav jag 470 kr och gratis frakt. Då kände jag att det var lika bra att slå till på den nya så kan jag sälja den på tradera sedan. Det är ett pågående projekt att se till att barnen har allt de behöver speciellt denna tidpunkten på året och i mars/april då det behövs införskaffas till vinter/sommaren. Men jag måste erkänna att det är väldigt roligt med barnkläder så jag har inget emot att lägga pengar på barnkläder före mig själv :-) A tycker det är skönt att slippa tänka på den biten dessutom....Overallen fanns enbart kvar i lila färg men den va fin:
Bästa vinteroverallen enligt min uppfattning. Den är överlägsen name it och polarn och pyret som är de märken jag prövat på gofisen så nu håller jag mig till Didriksson och gofisa är ju lika knubbig som gofisen så det lär ju inte vara någon skillnad där :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0