👍 eller 👎


Min första kĂ€nsla nĂ€r jag kom i mĂ„l var att jag var besviken men ju lĂ€ngre dagen har gĂ„tt desto mer nöjd kĂ€nner jag mig. Jag gjorde vinters bĂ€sta lopp idag, hade toppen skidor, lyckades stĂ„ pĂ„ benen, kĂ€ndes mig hyfsat pigg i kroppen och kĂ€mpade sĂ„ in i tusan. Det var smĂ€rta frĂ„n start till mĂ„l. Det gick sĂ„ fort och jag försökte verkligen hĂ€nga med nĂ€r det kom Ă„kare bakifrĂ„n men det var svĂ„rt att hitta en rygg som passade mig. Jag Ă„kte de tre milen frĂ„n Oxberg till Mora pĂ„ 1 timme 38 min och 36 sekunder och vinnaren Britta Johansson Norgren som  Ă„kte pĂ„ 1 timme 19 min 25 sekunder. Det rĂ€ckte till en 148:e plats. Jag hade hoppats pĂ„ en bĂ€ttre placering men med tanke pĂ„ hur loppet kĂ€ndes och min sluttid sĂ„ inser jag att konkurrensen har blivit hĂ„rdare Ă€n den var för tio Ă„r sedan sĂ„ det Ă€r svĂ„rare att fĂ„ en hög placering idag. Det var iaf 9938 Ă„kare med sĂ„ inte illa Ă€ndĂ„ med 148:e plats. SĂ„ nu Ă€r jag faktiskt vĂ€ldigt nöjd Ă€ndĂ„.
Tack mamma och pappa för service med dricka och vallning.
Jag tog ut mig sĂ„ jag fick migrĂ€n efterĂ„t och mĂ„dde sĂ„ illa pĂ„ hemresan men nu har jag piggnat till ikvĂ€ll och ser pĂ„ Melodifestivalen 😀
Blev uppvaktad av min man men egentligen borde det vara tvĂ€rtom att han skulle fĂ„ blommor som tagit hand om barnen för att jag skulle fĂ„ Ă„ka skidor. 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0