Kvällspyssel!


A jobbar kväll denna vecka och barnen sover så igår kväll och ikväll har jag passat på att sy lite när barnen sover. När Thilde va bebis kunde jag vara uppe till 00 på natten för att sy men nu har jag  en gräns vid kl. 22 eftersom jag jobbar och har träningen så är det viktigt med sömn. Nu lägger jag ner för ikväll. Det har hunnit bli ett par sommarshorts till gofisa och nu håller jag på med en tunika till henne. Letar efter ett trikåtyg med tåg som jag tänkte sy t-shirt och linne i till gofisen men har inte hittat något än.
Denna fast med kort ärm ska det bli :-) mamma sydde denna med lång ärm till gofisa och ett par matchande leggings så jag behövde inte rita mönster. Ska visa set:et någon dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0