Mattila!


Imorse rätt tidigt åkte pappa och jag till Mattila och åkte ett långpass innan A började jobba. Idag gick det tyngre än tyngst. Efter träning fem dagar på raken och dessutom intervaller igår va kroppen mör. Det hade dessutom kommit nysnö i spåren och blåste uppe på myrarna vid Brännberg så spåren var obefintliga så det var det tuffaste skidföre jag åkt i detta år. Det gled så dåligt att man nästan fick diagonala utför :P nu ska jag få massage i eftermiddag och sedan kommer två vilodagar på raken. Ett lugnt pass efter jobbet på lördag och sedan Skinnarloppet 45 km på söndag i Malung. Förhoppningsvis får jag första släppet i kroppen på söndag efter vilodagarna nu. 
Här är kläderna mamma sytt till gofisa:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0