Tur!

 
Idag släpptes tiderna för seedning till Vasaloppet från Skinnarloppet och jag lyckades komma upp ett startled från led 5 till led 4 :-) 
Gränsen gick vid 2,44 h och jag åkte på 2,42,51 h så 1 minut och 9 sekunders marginal :-) 
Idag har jag haft semester och varit till Mattila och åkt intervaller och sedan styrketräning när jag kom hem. Nu har jag fullfört planen sedan jag börjat träna efter sjukdom och nu kan jag bara hålla tummarna att de kommande två dagars vila gör susen för kroppen. Jag är nöjd med mina förberedelser och kunde nog inte ha gjort detta på något bättre sätt med den korta tid jag haft på mig mellan sjukdom och Tjejvasan. Nu hoppas jag att allt går mig i händerna på lördag med före, skidor, form och inga vurpor 😯 Vi åker upp till Mora på fredag och ska hämta nummerlapp och äta lunch där. Ska även åka skidor lugnt en liten bit på banan. I julklapp fick jag en övernattning i en stuga på tjejvasan av mina föräldrar och stugan ligger i Älvdalen ca 15 km från Oxberg där starten går så det är toppenläge att bo så nära start. 
Nyklippt gofis som inte vill vara med på kort. Igår gjorde vi oss även en tur till Valberget efter frisörbesöket men gofisen tröttnade snabbt både på skidåkning och pulkaåkning. Han tycker bättre om sommaren säger han 😂 gofisa verkar gilla pulkaåkningen bättre





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0