Påsken över!


Då var det dags för en ny arbetsvecka imorgon igen. Påsken började dåligt men slutade bra 😄. I fredags vaknade jag med sådan huvudvärk och kände mig utsliten efter den tuffa arbetsveckan med högt tryck på Apoteket. Barnen vaknade kl. 5.40 och jag kände mig allmänt vårdeppad. På lördag fick jag reda på något positivt i mitt liv som jag ska avslöja senare. Vi fick sovmorgon i söndags då barnen övernattade hos sin mormor och morfar på påskafton. Vi sov ända till kl. 9, när hände det senast minns jag inte 😴
Ikväll hittade vi också en stuga på västkusten som vi preliminärbokat en vecka i sommar för att byta miljö. Så påsken blev rätt bra ändå 👍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0