Chokladbollar!


Theodors barnkalas verkar bli av nu på lördag så nu i eftermiddag har vi bakat chokladbollar med grönt strössel. Jag tycker inte att det är speciellt roligt att baka med barnen eftersom man får ägna en halvtimme att städa upp efteråt. Det är kladd överallt och ett hav av strössel på golvet. Barnen tycker att det är desto roligare och det är säkert bra för deras utveckling så det är bara att ställa upp :P nu ska jag få min egentid för idag innan det är bollek för Theodor. Idag är det premiär för bolleken utomhus denna säsong. Det blir en rullskidtur på lekvattnetsvägen i det vackra vädret.

Har lagt ut syskonvagnen till försäljning på Torsby köp och sälj på Facebook idag så hoppas vi blir av med den snart. Annars ska jag lägga ut den på andra säljsidor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0