Helt slut...

Idag klarade jag av att åka ända till Östmark och tillbaka på rullskidor. Förra året åkte jag flera vändor dit men i år är det första och det tog lång tid och va fruktansvärt jobbigt då jag inte är lika bra tränad som i fjol. Nu har jag kommit igång hyfsat med motion/träning efter semestern men däremot går det inte lika bra med kosten. Jag har gått ner två kg men nu har jag stått still i några veckor. Önskar jag hann träna mer men tiden finns inte och varannan vecka är jag själv med barnen på kvällarna så det är inte så lätt. Man får väl vara nöjd med det lilla som blir. Idag har jag iaf tränat med råge. 48 km på lite drygt tre timmar. Förra året tror jag att jag åkte denna runda på 2.45-2.50 någonting sådant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0