Marten dag 2!

Idag följde A med barnen ut en tur på marten tillsammans med mormor och morfar medan jag jobbade. Det blev mer karusellåkande och imorgon ska de få åka upp det som är kvar på åkbanden innan vi säger hej då till marten denna gång. Jag har ju jobbhelg denna helg och jobbar även imorgon. Lite tråkigt att det föll in på martenshelga då jag hade velat vara ledig då. Nästa år ska jag försöka få vara ledig om jag jobbar då och försöka byta med någon....ikväll lagade vi hemgjorda hamburgare med friscobröd och tillbehör till med coleslaw och salsasås. Förberedde coleslawn igår när jag var ledig och skar mig rejält i fingret. Min bror slipade nämligen mina köksknivar förra helgen och typiskt nog slant jag med kniven och den var verkligen vass :P trodde att jag skulle behöva åka till akuten och sy men det gav sig att blöda till slut. Jag är så känslig för blod och höll på att svimma så jag fick ringa på hjälp så mamma kom till min räddning och plåstra om mig 😓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0