Lördag!


Dagen började med jobb till kl. 14. Sedan handlade jag mat inför nästa vecka på hemvägen medan A skjutsade bort barnen till mormor och morfar då de skulle vara barnvakt när vi skulle få träna tillsammans. Nu finns det 2 km åkbart i Valberget men eftersom det var skidtävling där idag så valde vi att gå in i tunneln istället. A åkte 12 varv och jag hann 11 på samma tid :P 
Hem och duscha och sedan hämta barnen. Ikväll hade vi möjlighet att äta middag hela familjen tillsammans, vilket inte händer alltför ofta. Det blev tacos ikväll 🍽 och ett glas rött 🍷
Efter middagen gjorde jag iordning barnen för kvällen medan A tog disken. Sedan hann jag sy färdigt napphållarna som jag ska skicka iväg med babynestet imorgon. Hade sms-kontakt med Sara i eftermiddag om hur hon ville ha napphållaren och då fick jag veta att hon går på övertid nu. Jag hade fått för mig att BF va 21 eller 23/1 så jag har tagit det lugnt med sönnaden och sydde klart nestet i onsdag och tänkte att jag har gott om tid. Imorgon åker jag iväg till Frykenhallen och skickar iväg nästet direkt de öppnar ☺️.
Nestet kommer det bilder på senare. Här kommer en bild på napphållarna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0