Hemma igen!

Igår eftermiddag kom vi hem efter vår minisemester till Kolmårdens djurpark. Det var en lyckad men arbetsam trip. Bilresan var i längsta laget för att resa med barn men både vi vuxna och barnen fick en upplevelse i djurparken och eftersom det här blir vår semester i sommar så unnade vi oss att köpa ute de flesta måltider och fika så behövde vi inte planera så mycket.


Mormor och morfar kom och hälsade på oss igår kväll för att höra om semestern. Jag nämnde då att nu skulle jag behöva semester från semestern 😜  nu i eftermiddag kom morfar och Dolly förbi för att fråga om barnen vill övernatta hos mormor och morfar. Ikväll har vi haft semester från semester. Mina föräldrar är bäst 😍 Nu har vi haft en lugn kväll med målning av altanen, sushi och lite vin och sovmorgon imorgon. Efterrätt har Thilde och jag bakat i eftermiddag som ska bli spännande att smaka:

http://www.jennysmatblogg.nu/2013/05/10/sommarens-dromtarta/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0