Typiskt!

 Hade helt glömt att det är ett planerat strömavbrott ikväll mellan 21.30-23. Nu sover äntligen barnen och jag har 1000 saker kvar att fixa inför jul känns det som och jag tänkte ta tag i fem av dem ikväll men nu ser jag inget i mörkret och varken tvättmaskinen jag startade förut går nu och  jag  tänkte använda spisen för att laga kvällsmat och baka en sorts julgodis och slå in några julklappar... hur klarade man sig utan elektricitet förr?  Barnen fick middag hos mormor och morfar  ikväll då jag jobbat fram till stängning och A har kvällsvecka. Typiskt att jag inte kom ihåg strömavbrottet. Då hade jag inte ägnat en timme åt att ta hand om sex tvättmaskiner tvätt med även en del strykning också 😡 utan då hade jag prioriterat att laga kvällsmat. Jag får ta en smörgås istället 😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0