Förkyld!


Idag blir första jobbdagen denna vecka. Jag kände mig inte pigg i söndags och va otroligt trött. När jag vaknade i måndags hade jag feber. Denna förkylning är den kraftigaste jag haft på flera år. Andreas har kvällsvecka så i tisdags när jag skulle hämta Thilde blev jag alldeles svimfärdig av utmattning. Då insåg jag att jag kan nog inte jobba imorgon heller när jag är så kraftlös och hängig. Theodor fick sova en natt hos mormor och morfar för att underlätta för mig. Nu har jag med mig halstabletter och nässpray och Ipren idag så ska jag nog klara att jobba. Thilde har också varit hemma ett par dagar med mig. Förutom att hon också är förkyld så har hon åkt på urinvägsinfektion 😬 skönt att det är några veckor kvar till jul. 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0