25 dagar kvar

Att jobba innan vi åker :) det börjar närma sig. Önskar bara att jag blir frisk tills dess. Egentligen har jag aldrig hunnit bli helt frisk sen förkylningen i början av september började. Det har tagit omtag efter omtag :( i fredags började det om igen med kraftig halsont. Har haft ont sedan dess och inga värktabletter hjälper. Misstänker att jag fått halsfluss och skulle behöva antibiotika. Hade tänkt börja träna i sensommar/ höst men har bara varit sjuk så det har inte gått. Har känt mig nere på senaste tiden då jag hade velat komma i form till bröllopet. Tur att jag har världens bästa sambo som tycker att jag är fin som jag är :) nu får jag sikta in mig på att bli frisk överhuvudtaget till bröllopet... Gofisen har precis somnat och vi har suttit och gosat i soffan innan han somnade i min famn. Nu ska jag slappa lite och svara på ett mejl innan det blir dänga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0