Grisfot!


Nu är tapetseringen klar. Det blev inte så skitigt. Det är ju lättstädat när man inte har några möbler där heller förutom sängen då. Jag har putsat fönstren nu och är alldeles slut. Mina fötter är alldeles svullna konstant nu och knölen man har på insidan foten syns inte längre. På måndag ska jag till barnmorska igen och då hoppas jag att inte blodtrycket ökat nu när jag är så vätskefylld. A får städa resten sen när han kommer hem från jobbet. Det är i stort sett bara golvet kvar och torka av säng och garderobsdörrar. Sen kommer pappa ikväll och ska hjälpa A att lyfta in möblerna tillbaka. Ska lägga ut en bild när det är helt klart. Nu blir det soffan med högläge resten av dagen för min del så hoppas jag fötterna blir lite bättre. 
Lite svårt att fånga svullnaden på bild. Det syns lite men de ser mer svullna ut i verkligheten:
Fy, vilka stygga fötter jag har nu. Bara jag inte får en blodpropp. Många är rädda för att få en blodpropp när man äter P-piller. Det är ju en något ökad risk men det är mycket ovanligt. Men vad många inte vet är att det är tio gånger högre risk att få blodpropp i samband med graviditet. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0