Nyklippt!


Gofisen har varit med sin morfar till frisör Jan idag. Det går rätt bra nuförtiden med frisörbesöken. Det har inte alltid gått så smidigt men de senaste tre gångerna så har det inte varit några problem. Idag fick gofisen öppna första luckan i sin paketkalender. Jag försökte slippa undan i år men gofisen frågade efter den då han minns från förra året. Jag erbjöd honom en bamsekalender istället med en liten bok i varje lucka typ pixiböcker men nej, det skulle vara paketkalender :P Gofisa får några paket hon också men idag märkte hon inte när storebror öppnade första luckan så då hoppade jag över henne idag, hehe. Inte lätt att vara minst. Nästa år kommer jag definitivt inte komma undan :P
Helt överlycklig ser han inte ut att vara men inga protester iaf. När han kom hem så var det direkt till paketkalendern och öppna första luckan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0