Måndag morgon!


Det blev en lugn gårdag. Orkade inte göra så mycket. Det blev iaf ett träningspass på dagen med älsklingen. Farmor ställde upp som barnvakt så nu har vi tränat tillsammans två dagar på raken :) På eftermiddagen var vi så trötta att vi sov middag i två timmar med gofisen mellan oss. Vaknade av att älsklingen väckte mig efterom mormor och morfar kom på besök. Då var jag alldeles yrvaken och undrade argt varför han var tvungen att väcka mig när han skulle på jobb (trodde det var tidig morgon) ;)

Gårdagens outfit ;)

Idag vaknade vi kl. 8 och då fick gofisen sin dagliga frukost med päron-banangröt. Han ligger nu i gymet och vände sig precis till magen :) nyfiken på om han kan vända sig tillbaka...Vi ska snart gå ut på en promenad. Hoppas bara att det inte är lika halkigt som igår. På måndagar har jag min träningsdag och eftersom det inte går att åka rullskidor längre så tänkte jag åka skidor i tunneln i eftermiddag.

Dagens outfit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0