Gofisen sover!


Passar på att skriva ett inlägg när älsklingen är ute och tränar och gofisen sover middag. Igår hade vi fullspäckat schema då vi först var till Karlstad på dagen och sedan hade gäster på kvällen. Det blev 50 års present till mamma och en bilbarnstol till Theo. Vi valde att köpa stolen på babyproffsen eftersom de har bra service där. Det blev en axkid. Det är ett nytt märke på marknaden. Vi valde den för att den var stabil, lätt att justera nackhöjden och enkel att spänna fast säkerhetsbältet. Den verkade dessutom mer rymlig än de andra stolarna och det är ju bra när vi har en sån stor kille och vi vill att han ska kunna ha den några år.


Till mamma blev det ett vitguldhalsband i födelsedagspresent. Hoppas hon kommer att bli nöjd. Annars så var det öppet köp i 30 dagar så hon kan ju alltid byta.

När vi kom hem var det bara att förbereda inför kvällen då vi skulle ha Maria, Peter och Frida på besök. Det blev klyftpotatis, grillspett med kycklingfilé och tzatziki till varmrätt och chokladpudding med vispgrädde och cashewnötter till efterrätt. Tvärr fick Maria huvudvärk så hon var tvungen att åka hem tidigare men vi andra spelade När och Fjärran och satt och pratade. Vi kom inte i säng förrän halv tre tror jag så idag är vi lite småsega.
Men det har ändå blivit en promenad runt borejoggen och så har jag nyss haft besök av fina Maria :)

Igår läste jag ut Camilla Läckbergs "Änglamakerskan" på vägen hem från Karlstad så nu ska jag ge mig på nästa bok. Änglamakerskan var super bra. Den var faktiskt bland de bättre av hennes böcker så därför läste jag ut den relativt snabbt. Nu ska jag ge mig på en bok av Linwood Barclay som heter "Alltför nära". Jag har ingen aning om hur den boken är men jag har läst en annan bok av den författaren som heter "Utan ett ord" och den boken är bland de bättre jag har läst så jag hoppas även på att detta är en toppen bok :)



Jag har tyvärr ingen dagens outfit på gofisen men jag tog en bild igår när han somnade i matstolen när vi lagade mat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0