Tacos!


Ikväll ska älsklingen och jag ha tacomys. Det är nog den rätten som oftast återkommer på helgerna. Det är ju både gott och enkelt att göra. Vi brukar köra på pitabröd istället för tortillabröd och även nachochips. Pitabröd är supergott till tacos och det har vi ätit i min familj sen jag var runt 9-10 år. Nachochips är mycket lättare än tacoskal för de går bara sönder när man tar en tugga och så rasar allt ur :P En sak som jag lärde mig av vänner i Uppsala var att även steka svamp och ha som tillbehör. Det tycker även älsklingen om :)

Idag satt gofisen själv i över trettio sekunder innan han rasade ihop. Dock sitter han som en fällkniv och stödjer sig med händerna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0