God jul!

 

Det var länge sen senast och mkt har hänt. Nu är jag fru Hellström och känner mig 10 år äldre. Vi hade iaf en toppen resa och jag längtar redan tillbaka till värmen. Vi har hunnit varit hemma i två veckor nu och det känns som vi varit hemma i flera månader... Tänkte lägga ut lite bilder sen men det har inte funnits tid. Eftersom vi inte fixade något inför julen innan resan så fick det göras när vi kom hem så då har vi handlat alla julklappar, bakat lussekatter och julgodis. Städat och julpyntat och lagat julmat och dessutom har jag börjat jobba igen. Nu känns det däremot som det är lugnt och avstressat. Vi blev dock tyvärr sjuka när gofisen började dagis igen. Han blev magsjuk i lördags samtidigt som han fick en förkylning samtidigt med hosta och feber. Magsjukan gick över snabbt men nu har vi blivit förkylda och hostiga hela familjen så vi tar det lugnt. Hade tänkt börja åka skidor nu när vi kommit hem och jag hann åka 2 gånger innan jag blev sjuk. Får bli nya tag nästa år istället. Igår tog vi oss iaf ut en liten stund för att åka pulka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0