Magsjuk!

 

Japp, som pricken över i:et på förkylningen så har vi blivit magsjuka. Gofisen blev ju magsjuk och förkyld i lördags. Själv blev jag förkyld på söndag kväll. Igår kväll började jag frysa . Vi la oss redan vid halv tio då jag tänkte jobba idag men kl tolv i natt vaknade jag över att jag mådde illa. Sedan drog det igång och höll på hela natten. Feber och muskelvärk har jag haft och har inte kunnat ta något febernedsättande när jag bara spydde och sket i natt. Ringde jobbet imorse och sa att jag blir hemma och sen fick jag sova i tre timmar. När jag vaknade kunde jag börja dricka vätskeersättning och cola som jag fått behålla. Ipren har jag också lyckats svälja ner så nu känner jag mig bättre men är väldigt yr och svag. Just nu är vi sjuka familjen. Alla har feber och är förkylda. Gofisen äter iaf mat men vi har ingen matlust. Nu ska vi vila igen. Det blev dåligt med sömn i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0