Mera julmat!

 
Om en timma ska vi till svärföräldrarna på norsk julmat. Även farbror och faster ska dit och då blir det ännu mera julklappar...Imorn är jag ledig så vi funderade lite på att åka till Karlstad och köpa en ny toalett till stortoan eftersom vi har haft läckage från den toaletten. Kommunen ringde då de tyckte att det gått åt onormalt mkt vatten för oss och då var det tydligen den toaletten som var boven. Vi trodde att vi skullle en rolig vattenräkning nu i januari så vi var förberedd på det värsta men det blev inte så saftigt som vi trodde iaf. Det skulle förmodligen gå att laga toan men den är från 85-86 nån gång och är äcklig och sliten så det är lika bra att köpa en ny och det brukar inte vara så dyrt med en toastolar. Men älsklingen sa att han hade ingen lust att åka till Karlstad imorn så vi skjuter nog på det. Vi har stängt av vattnet till den toan så den står inte och rinner så att räkningen blir ännu större. Tur av vi har tre toaletter i huset så nu har vi fortfarande två som vi kan använda...Det blir jobb fredag och lördag denna vecka och sedan fick jag vara ledig på nyårafton eftersom jag jobbade på julafton. Nyårsdagen har vi stängt så det är mkt ledighet nu reseten av året :) Sedan blir det nya tag nästa år med heltid. Har fått schema ända fram till april ut.
 
Har fått tillbaka blogglusten så imorn ska jag ta och lägga ut bilder på morgongåvan och julklappen från min man och lite bilder från bröllopet :)
 
Här kommer ett smakprov:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0