Tråkiga måndag :P


Sitter i soffan och slappar innan det är dags att krypa till kojs. Gofisen sover och jag har precis sett ett avsnitt av familjen annorlunda på tv 4. Idag gick jag upp en timme tidigare och gick morgonpromenad innan frukost och sedan jobbade jag ända till kl. 18 för att få sluta en timme tidigare på fredag eftersom boxningen börjar kl.17. Skönt att inte ha så långa dagar resten av veckan. Är ledig på torsdag denna vecka istället eftersom min handledare är ledig då och då planerar jag att åka till karlstad och hälsa på Maria och Charlie :) Eventuellt ska jag in på plantagen en sväng och köpa 3 nya blommor. Två nya till köket och en ny till min nya kruka som jag köpte på ullared och ska ha i sovrummet. I köket har jag haft död på en blomma :P och jag vill ha två lika i mina blå krukor så därför blir det två till köket. Vet inte riktigt än vad jag ska köpa så vi får väl se när jag kommer dit...


Min älskade gofis som jag saknat så mkt idag. Tog bilden imorse innan jag drog till apoteket. Hoppgungan är populär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0